Spletna prijava škode

Prijavo škode lahko uredite hitro in enostavno prek spleta.

Za dodatna vprašanja nas lahko pokličete na brezplačno številko 080 70 77 in z veseljem vam bomo pomagali pri vseh korakih – vse od prijave do izplačila škode. Za dodatne informacije izberite zavarovanje spodaj.

Za asistenco pokličite: 080 88 48 oz +386 (0)5 66 28 500 (klic iz tujine).

Škodo iz naslova avtomobilske odgovornosti (AO) lahko prijavite vsi udeleženci v prometu, in sicer povzročitelji škodnega dogodka (zavarovanci) ter oškodovanci.

Iz naslova zavarovanja avtomobila (avtomobilski kasko – AKA) pa le tisti, ki ste škodo utrpeli, torej zavarovanci oziroma zavarovalci, če je vozilo v najemu.

PRIJAVA ŠKODE, CENITEV IN POPRAVILO VOZILA BREZ OBISKA ZAVAROVALNICE

Škodo lahko hitro prijavite preko enostavnega interaktivnega vprašalnika, kjer koli ste (na mestu nesreče, v službi, doma, v tujini …).

Z izpolnitvijo se v celoti izognete izpolnjevanju obrazcev za prijavo škode na zavarovalnici, lažje spremljate potek reševanja in zaradi usmerjenih vprašanj povečate možnost hitrejše rešitve svojega primera.

Preden začnete s e-prijavo škode vas prosimo, da pripravite podatke, ki jih boste potrebovali v nadaljnjih korakih:

  • Svojo davčno številko
  • Veljaven elektronski naslov
  • Podatke o nesreči 

Po izpolnitvi spletnega obrazca lahko škodo na vašem vozilu odpravite pri enem izmed naših pogodbenih partnerjev in uredite vse na enem mestu – cenitev in popravilo škode. Seznam in postopek popravila škode v naših pogodbenih servisih si poglejte na povezavi.

Prometna nesreča s tujcem

Izpolnite evropsko poročilo o nesreči in pokličite policijo. Po prihodu domov zahtevek za odškodnino vložite pri vaši zavarovalnici. Vaša zavarovalnica in zavarovalnica drugega udeleženca bosta prijavo urejali naprej. Več informacij si poglejte na povezavi.

Za pomoč pokličite Odsek za mednarodne škode

E-pošta: gc.si@generali.com

Tel.: +386 (0)1 47 57 184 (Ljubljana), +386 (0)5 66 43 438 (Koper)

POMOČ NA CESTI

V primeru nezgodnega dogodka najprej zavarujte kraj nesreče in poskrbite za poškodovane. Ohranite miren način komunikacije in pozitiven pristop k nastalemu položaju. Če boste uveljavljali avto asistenco, najprej pokličite naš Center za pomoč na telefonsko številko:
080 88 48 – klic iz Slovenije              +386 (0)5 66 28 500 – klic iz tujine

Svetovalcu navedite svojo lokacijo in opišite okoliščine primera. Center za pomoč bo na podlagi vseh pridobljenih podatkov organiziral najboljšo vrsto in obseg pomoči. Pred klicem ne smete ukrepati sami, razen v izrednih primerih. Ravnati morate po navodilih Centra za pomoč, v nasprotnem primeru zavarovalnica ne odgovarja za škodo, ki zaradi tega nastane.

ASISTENCA ZDRAVJE

Asistenca zdravje vam olajša pot do ustreznega zdravnika, diagnoze in okrevanja. Pokličite nas na 080 81 10 in pomagali vam bomo poiskati najprimernejšo rešitev za vašo težavo.

MOJ GENERALI

Zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka in pomoč osebnega skrbnika vse od prijave do izplačila škode.

SPLETNA PRIJAVA ŠKODE

Škodo, nesrečni dogodek lahko prijavite elektronsko, preko enostavnega interaktivnega vprašalnika, kjer koli ste (na mestu nesreče, v službi, doma, v tujini …).

Z izpolnitvijo se v celoti izognete izpolnjevanju obrazcev za prijavo škode na zavarovalnici, lažje spremljate potek reševanja in zaradi usmerjenih vprašanj povečate možnost hitrejše rešitve svojega primera.

Preden začnete z e-prijavo škode vas prosimo, da pripravite podatke, ki jih boste potrebovali v nadaljnjih korakih:

  • Vašo davčno številko
  • Veljaven elektronski naslov
  • Podatke o nesreči

POSLOVALNICE GENERALI

Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

OBRAZEC

Škodo lahko prijavite tudi z izpolnitvijo ustreznega obrazca, ga natisnete in podpisanega pošljete na naslov:

GENERALI zavarovalnica d.d.
Kržičeva ulica 3
1000 Ljubljana

Zaradi zaščite vaših podatkov vas prosimo, da nam prek elektronske pošte NE POŠILJATE podatkov in dokumentacije, povezane z vašim zdravstvenim stanjem, temveč za to uporabite enega izmed zgornjih kanalov.

PREMOŽENJSKA ZAVAROVANJA
Škodo iz naslova zavarovanj PaketDom, požarno, strojelomno in transportno zavarovanje, lahko prijavite na naslednje načine:

MOJ GENERALI
Zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka in pomoč osebnega skrbnika vse od prijave do izplačila škode.

SPLETNA PRIJAVA ŠKODE
Škodo, nesrečni dogodek lahko prijavite elektronsko, preko enostavnega interaktivnega vprašalnika, kjer koli ste (na mestu nesreče, v službi, doma, v tujini …).

Z izpolnitvijo se v celoti izognete izpolnjevanju obrazcev za prijavo škode na zavarovalnici, lažje spremljate potek reševanja in zaradi usmerjenih vprašanj povečate možnost hitrejše rešitve svojega primera.

Preden začnete z e-prijavo škode vas prosimo, da pripravite podatke, ki jih boste potrebovali v nadaljnjih korakih:

Vašo davčno številko
Veljaven elektronski naslov
Podatke o nesreči
POSLOVALNICE GENERALI
Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

OBRAZEC
Škodo lahko prijavite tudi z izpolnitvijo ustreznega obrazca, ga natisnete in podpisanega pošljete na naslov:

GENERALI zavarovalnica d.d.
Kržičeva ulica 3
1000 Ljubljana

Če imate sklenjeno nezgodno zavarovanje prijavite škodo po spodaj opisanem postopku.

MOJ GENERALI
Zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka in pomoč osebnega skrbnika vse od prijave do izplačila škode.

SPLETNA PRIJAVA ŠKODE
Škodo, nesrečni dogodek lahko prijavite elektronsko, preko enostavnega interaktivnega vprašalnika, kjer koli ste (na mestu nesreče, v službi, doma, v tujini …).

Z izpolnitvijo se v celoti izognete izpolnjevanju obrazcev za prijavo škode na zavarovalnici, lažje spremljate potek reševanja in zaradi usmerjenih vprašanj povečate možnost hitrejše rešitve svojega primera.

Preden začnete z e-prijavo škode vas prosimo, da pripravite podatke, ki jih boste potrebovali v nadaljnjih korakih:

Vašo davčno številko
Veljaven elektronski naslov
Podatke o nesreči
POSLOVALNICE GENERALI
Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

OBRAZEC
Škodo lahko prijavite tudi z izpolnitvijo ustreznega obrazca, ga natisnete in podpisanega pošljete na naslov:

GENERALI zavarovalnica d.d.
Kržičeva ulica 3
1000 Ljubljana

 

Zaradi zaščite vaših podatkov vas prosimo, da nam prek elektronske pošte NE POŠILJATE podatkov in dokumentacije, povezane z vašim zdravstvenim stanjem, temveč za to uporabite enega izmed zgornjih kanalov.

ZAVAROVANJE ZA TUJINO Z ASISTENCO

Če imate sklenjeno zavarovanje za tujino z asistenco Tujina, prijavite škodo po spodaj opisanem postopku.

ASISTENČNI CENTER GENERALI

 

V primeru, da v tujini zbolite ali se poškodujete, čim prej obvestite 24-urni asistenčni center na številko: +386 5 66 28 500 (v slovenskem jeziku). Asistenčni center morate o škodnem dogodku obvestiti tudi, če boste zdravstvene ali druge stroške v tujini poravnali sami.

Ob klicu navedite:

  • številko police (iz kartončka, e-naslova, SMS sporočila, police)
  • ime in priimek,
  • kje se trenutno nahajate,
  • telefonsko številko ter vrsto bolezni oziroma pomoč, ki jo potrebujete.

 

Povračilo stroškov

Če ste stroške v tujini poravnali sami, vam jih ob vrnitvi v Slovenijo povrnemo. Za povračilo stroškov morate predložiti:

  • zdravniško dokumentacijo, ki upravičuje nujnost zdravljenja,
  • originalne račune za zdravstvene storitve, za bolnišnično zdravljenje, za zdravila, izdana na zdravniški recept, za nujne prevoze in
  • obrazec za prijavo škode.

Na osnovi ustreznih dokazil (originalnega računa za telefonski klic in/ali izpisa razčlenjenega računa mobilnega operaterja) ste upravičeni tudi do povračila stroškov nujnih telefonskih klicev na Asistenčni center.

Navedeno dokumentacijo skupaj z opisom dogodka dostavite ali pošljite na naslov:

Prijava asistence

GENERALI zavarovalnica d.d.

Kržičeva ulica 3, 1000 Ljubljana

Telefon: 386 (0)1 47 57 100

E-pošta: info.si@generali.com

FB: https://www.facebook.com/generali.si

 

Če imate sklenjeno življenjsko zavarovanje, prijavite škodo po spodaj opisanem postopku.

MOJ GENERALI
Zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka in pomoč osebnega skrbnika vse od prijave do izplačila škode.

SPLETNA PRIJAVA ŠKODE
Škodo, nesrečni dogodek lahko prijavite elektronsko, preko enostavnega interaktivnega vprašalnika, kjer koli ste (na mestu nesreče, v službi, doma, v tujini …).

Z izpolnitvijo se v celoti izognete izpolnjevanju obrazcev za prijavo škode na zavarovalnici, lažje spremljate potek reševanja in zaradi usmerjenih vprašanj povečate možnost hitrejše rešitve svojega primera.

Preden začnete z e-prijavo škode vas prosimo, da pripravite podatke, ki jih boste potrebovali v nadaljnjih korakih:

Vašo davčno številko
Veljaven elektronski naslov
Podatke o nesreči


POSLOVALNICE GENERALI
Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

OBRAZEC
Škodo lahko prijavite tudi z izpolnitvijo ustreznega obrazca, ga natisnete in podpisanega pošljete na naslov:

GENERALI zavarovalnica d.d.
Kržičeva ulica 3
1000 Ljubljana

 

Zaradi zaščite vaših podatkov vas prosimo, da nam prek elektronske pošte NE POŠILJATE podatkov in dokumentacije, povezane z vašim zdravstvenim stanjem, temveč za to uporabite enega izmed zgornjih kanalov.

MOJ GENERALI
Zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka in pomoč osebnega skrbnika vse od prijave do izplačila škode.

OBRAZEC

Škodo lahko prijavite tudi z izpolnitvijo ustreznega obrazca, ga natisnete in podpisanega pošljete na naslov:

GENERALI zavarovalnica d.d.
Kržičeva ulica 3
1000 Ljubljana

Mnenja naših strank